Isnin, Mei 29, 2017

Heh! Tunggul Kayu sungguh Si Azmin ni rupanya ya. Ingatkan dia lebih bagus daripada Si Wan Azizah tu. Tapi rupanya dia lebih teruk dari Presiden PKR tu sendiri. Gaya je lebih Si Azmin ni.

Bayangkan. Bagaimana mungkin Si Azmin ni layak menjadi pemimpin sekiranya dia GAGAL untuk menyelesaikan masalah yang sedang dihadapi oleh anak - anak buah dia sendiri?


Pokok pangkalnya, perkara itu secara tidak lansung membuktikan bahawa Si Menteri Besar Selangor ni bukan sahaja lebih mengutamakan soal kepentingan Politik Peribadi dirinya sendiri.

Tetapi dalam masa yang sama, dia juga GAGAL menjadi seorang pemimpin yang baik apabila dia tidak menghiraukan perbalahan yang berlaku diantara dua orang pemimpin bawahannya.

Bayangkan juga. Jika masalah diantara kedua - dua pemimpin PKR itu pun Azmin GAGAL untuk menyelesaikannya, bagaimana mungkin dia dapat menyelesaikan masalah yang dihadapi rakyat?

Maka tak heran la jika di Selangor pada ketika ini masih dilanda pelbagai masalah yang GAGAL diselesaikan oleh Si Menteri Besar yang KONONnya nak menjaga kebajikan rakyat tu.

Ternyata, isu mengenai pengurusan sampah sarap di Selangor masih GAGAL diselesaikan Azmin. Isu pasal longkang di Selangor pun masih lagi GAGAL diselesaikan oleh Si Azmin tu.

Begitu juga dengan isu Air yang melanda rakyat Selangor sehingga ke hari ini juga masih GAGAL diselesaikan oleh Azmin walaupun dah bertahun - tahun berjanji nak menyelesaikannya.

Malah isu mengenai rumah urut, pusat judi dan pusat hiburan keluarga yang beroperasi secara haram juga masih GAGAL diselesaikan oleh Azmin. Jadi, tak heran la kenapa Si Azmin tu tak nak terjebak dalam kemelut yang melanda partinya sendiri sebab sudah tentu dia GAGAL untuk menyelesaikannya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. selama berpuluh tahun semenjak merdeka negeri selangor dan PP menjadi negeri termaju di msia dibwh BN bkn pakatan.. masa tu negeri2 lain ni mcm anak tiri je sebelah mata pun tak nmpk.. so bila pkatan menang di negeri ini menjadi satu rahmat buat negeri2 lain.. rakyat berharap biarlah 2 negeri terus dibwh pakatan.. kalau BN masih tak sedar juga mungkin negeri2 lain juga akan menghukum mrk.. kita pun nak semaju PP dan selangor..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping