Khamis, Mei 04, 2017

Semalam selepas Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli memuat naik 3 rekabentuk logo Pakatan dan menerima pelbagai kritikan dan sindiran tajam daripada lebih 1,000 pengguna Facebook.

Namun Rafizi Ramli menafikan bahawa dia yang mereka bentuk 3 logo Pakatan Harapan berkenaan. Katanya memang sengaja Pakatan Harapan untuk meminta netizen membuat komen yang jujur.
"Saya tak tahu reaksi pimpinan lain, sama ada mereka teruskan juga atau fikirkan mengenai komen ini. Saya tak tahu."
Kontroversi logo Pakatan Harapan bukan saja mengundang kritikan netizen tetapi juga dari pemimpin PKR seperti Latheefa Koya. Di dalam laman sosial Twitter, Latheefa Koya menulis.
"You have collected millions from the public and you dare come up with this awful looking design - the cheek! putting it for people’s vote? Embarassing!"
Apa yang pasti, kenyataan yang dibuat oleh Si Tipah Koyak tu pastinya mengundang rasa kurang senang Rafizi yang terus berperang melalui aplikasi whatsapp Majlis Pimpinan Pusat.
Baca seterusnya disini...
Secara tidak lansung, keadaan itu membuktikan bahawa PKR pada ketika ini memang berada dalam keadaan yang sangat kucar kacir seperti mana yang telah dinyatakan sebelum ini. Tinggal lagi, pemimpin parti tu sendiri je yang tidak mahu mengakuinya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping