Ahad, Jun 04, 2017

Hahaha!!! Lama juga dunia Politik agak kesepian mendengar sebarang hujah yang datangnya dari Si Ostad Badrol Khalwat ni. Nak pulak lepas dia kantoi dengan bini orang di Kuantan dulu.

Biasanya, kelibat Si Badrol Khalwat ni ada juga kelihatan didepan Mahkamah Persekutuan sewaktu kes liwat Si Ketua Penipu tu dibicarakan. Tapi, kelibat dia tak pernah dilaporkan media.

Cuma kali ini, mungkin Si Badrol Khalwat tu sekali lagi tidak dapat mengawal 'Nafus' apabila ada pemimpin PAS yang tampil mempertikaikan wayang Politik Murahan lakonan DAPigs.

Antara lain, Si Badol Khalwat tu menuduh Yang DiPertua PAS Gombak, Ustaz Salehhuddin Nasir tidak mengamalkan akhlak Islam apabila mengecam sikap double standard DAP di Facebook.
“Astaghfirullahal azim… Ini bukan ajaran Islam. Dan bukan akhlaq Islam. Islam itu rahmah bukan kebencian yang digambarkan dengan maki hamun sumpah seranah.. Muliakan Ramadan. Pelihara lidah dan hati…,”kata Dr Badrulamin dalam satu kenyataan.
Tindakan Si Badrol Khalwat itu dibuat berdasarkan kepada kenyataan Salehhuddin yang dimuat-naikkan ke laman Facebook yang telah disebar oleh seorang lagi aktivis PKR di Pahang.

Dan tidak cukup setakat itu sahaja, sahabat Si Badrol Khalwat itu juga mendakwa kenyataan dari pemimpin PAS itu seolah - olah menunjukkan benci parti itu terhadap Bukan Islam dalam DAPigs.
“Macam mana boleh jadi YDP Gombak orang macam ni? Bencinya kat orang kafir sanggup buat fitnah kononnya ada pesta onani di Pulau Pinang.
“Kemudian hentam Amanah, Dap dan Keadilan. Dia lupa 3 ekor lebai dia dok disuap makan oleh Azmin di Selangor. Bukan Azmin paksa pun, tapi 3 ekor tu dah kemaruk nak cari makan sampai sanggup lawan fatwa majlis syura parti sendiri.
“Perangai 3 ekor lebai tu lebih tiada maruah dari Guan Eng yang hanya suka berbuka puasa bersama orang-orang Islam,” bidas aktivis PKR tersebut.
Pokok pangkalnya, tindakan yang dipamerkan oleh Si Badrol Khalwat itu menunjukkan sifat RETORIK dan suka bermuka - muka dikalangan pemimpin - pemimpin PKR tu secara terbuka.

Hanya semata - mata kerana pemimpin PAS tu meluat tengok wayang Politik DAPigs yang berlakon memperbodohkan rakyat, menyebabkan diorang hilang akal sedangkan perangai diorang sendiri pun tak tentu arah!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. ostad peliaq babi

    BalasPadam
  2. ostad ni bkn berkhalwat dgn bini orang...dia cuma bagi tazkirah khas pada bini orang tu dibilik hotel...sambil berqiamulail secara berjamaah berdua jer...lagi pun dia dapat tauliah mengajar drp mahaguru anwar al.....

    BalasPadam
  3. Bahasa yg ostad guna nak komen akhlak org lain tu pun tak berapa berakhlak jgk. Kes khalwat dulu dah selesai.ke belum ostad wehhh..

    BalasPadam
  4. ostad ke? ostad buat apa dgn isteri org dlm bilik? sangka baik ostad tgh tarbiah jgn hampiri zina..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping