Jumaat, Julai 21, 2017

Semalam, Pengarah Strategik PKR yang juga Ahli Parlimen (MP) Bayan Baru, Sim Tze Tzin telah memuat naik beberapa gambar lawatan beliau ke Tapak Lebuhraya Bayan Lepas ke Teluk Kumbar.

Cara dia memuat-naikkan status di dalam laman media sosial Facebook milik peribadinya itu menujukkan seolah-olah dia sedang melawat tapak projek yang diusahakan oleh Rejim DAPigs Pulau Pinang.

Projek bernilai RM208 juta ini bukan menggunakan duit poket Si Lim Guan Eng, Lim Kit Siang mahupun Sim Tze Tzin tu sendiri. Sebaliknya, ini adalah projek dari Kerajaan Persekutuan.

Jadi tidak perlulah bermuka-muka seolah-olah Rejim pimpinan DAPigs tu prihatin dan membuat projek untuk rakyat. Rejim DAPigs tidak melakukan sebarang kebaikan pun untuk rakyat Pulau Pinang.

Malah projek Kerajaan Persekutuan untuk rakyat berjumlah RM208 juta lebih rendah daripada kos 'feasibility study' untuk projek terowong bawah laut sebanyak RM300 juta yang masih belum siap sehingga sekarang!

Setelah menyedari pembohongan dan sikap bermuka-muka beliau mendapat komen-komen yang mengecam di dalam postingnya, pemimpin PKR itu telah memadamkan posting berkenaan.

Inilah kerja Wakil Rakyat Pembangkang yang sebenarnya. Kerja diorang tak reti buat. Tapi kerja orang lain pulak yang mahu diambil nama. Serupa macam Lembu punya susu, sapi pulak yang tehegeh-hegeh mahukan nama!!! Dasar tak sedar diri sungguh!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dah itu memang kerja pembangkang.. nak dapat nama hasil kerja orang lain... ramai percaya sandiwara dan opera cina DAP.. dasar tak sedar diri DAP.. dan penyokong2 DAP ... elok kena gantung aje DAP... kurang ajar dan bangsa yang biadap.. tak sedar dek untung

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping