Isnin, Ogos 21, 2017

Nampak gayanya, sifat terdesak dikalangan kepimpinan PKR ni semakin kian terserlah. Nak pulak bagi mereka yang selama ini benar - benar bergantung harap kepada sokongan PAS seperti Tian Chuak.

Perkara itu jelas dapat dilihat apabila pimpinan parti itu sanggup membelakangkan parti lain dalam gabungan Pakatan untuk kembali bersama dengan PAS walaupun telah diceraikan sebelum ini.

Biarpun hasrat PKR mahu mewujudkan semula kerjasama Politik dengan PAS itu dibantah dan dikecam oleh rakan sekutu mereka seperti DAPigs dan PAN, namun jelas ianya tidak diendahkan.

Sebaliknya, kepimpinan PKR dilihat cuba memekakkan telinga dan menganggap bantahan itu sama seperti "Salakkan Anjing" demi menjaga kepentingan Politik Peribadi diri mereka sendiri.

Namun, bagi menjaga hubungan dengan rakan sekutu, kepimpinan PKR tu cuba memberikan alasan KONONnya hubungan kerjasama Politik dengan PAS itu masih diperingkat awal.

Perkara itu cuba dijelaskan oleh Tian Chuak yang mendakwa masih terlalu awal untuk mana - mana pihak membuat ulasan mengenai rundingan diantara PKR dan PAS, khususnya bagi Pakatan.
"Kita belum tahu lagi, masih awal lagi. Semua masih awal lagi dalam perkara ini, kita sudah nak jangka," katanya kepada Antarapos.
Walaubagaimana pun, kepimpinan Pakatan seperti PAN dan DAPigs tetap membantah tindakan yang dilakukan oleh PKR itu serta mendesak agar sebarang perbincangan dibuat melalui konsensus.

Kenyataan itu jelas membuktikan bahawa PKR sekarang berada dalam keadaan yang sangat terdesak dan mahu menyelamatkan survival parti mereka sendiri sehingga sanggup 'Makan Keliling'.

Tapi, tak heran la kalau PKR mengambil tindakan sedemikian. Diorang pun memang dah biasa mengamalkan Politik Pelacur ni. Yang penting, kedudukan serta kepentingan Politik diorang selamat. Jadi, bantahan DAPigs dan PAN tu hanya sekadar membuang masa sahaja!!!
Categories: , , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping