Jumaat, November 17, 2017

Jika sebelum ini, pelbagai pihak sudah tampil mendedahkan keengganan pucuk pimpinan PPBM yang enggan mendengar suara ahlinya diperingkat akar umbi parti secara terang - terangan.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila satu persatu isu kepimpinan parti itu mula menjadi perbualan hangat dan ianya turut menimbul keraguan dikalangan ahli parti itu sendiri.

Apa yang memalukan ialah apabila setiap kali perkara itu dibangkitkan, pucuk pimpinan PPBM cuba menafikannya dengan membuat dakwaan terhadap orang lain melalui pelbagai tuduhan.

Kalau sebelum ini, pucuk pimpinan PPBM tu cuba membuat dakwaan kononnya pihak yang mempersoalkan kepimpinan parti itu telah disogok dan diberikan habuan oleh pihak tertentu.

Namun selepas Budak Hingusan kesayangan Tun Mahathir tu memalukan diri dengan membuat dakwaan kononnya wujud sogokan sebanyak RM 5 juta sebelum ini, kaedah itu tidak lagi dapat diguna-pakai.

Maka terpaksa la mereka mencari kaedah lain untuk menutup kelemahan parti itu dari terus dipersoalkan oleh pelbagai pihak. Termasuklah dengan membuat dakwaan terhadap pihak yang terlibat itu sendiri.

Salah satu caranya ialah dengan menimbulkan kecurigaan dan keraguan terhadap pihak yang membuat desakan agar parti itu dibubarkan kerana melanggar perlembagaan parti itu sendiri.

Apa yang jelas, taktik itu membuktikan bahawa PPBM kini berada didalam keadaan terdesak untuk menutup kelemahan mereka sendiri. Bayangkan! Jika sekarang pun PPBM tak endahkan suara akar umbinya sendiri, bagaimana pula dengan rakyat???
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping