Selasa, Disember 12, 2017

Sudah - sudah la pemimpin UMNO ni nak jadi 'Baik' sangat dengan puak Pakatan Haprak ni. Jangan nak bagi muka pada diorang yang suka menabur fitnah tak tentu arah macam Si Rafizi tu.

Jangan hanya kerana Si Rafizi tu mengaku secara terbuka yang dia dah buat silap, maka dengan mudah pemimpin UMNO ni nak memaafkan kesalahan yang telah dilakukan tanpa searang tindakan.

Jangan la pemimpin UMNO ni jadi BACUL macam Si Azmin Ali yang TAKUT nak ambik tindakan terhadap Kaki Fitnah seperti Rafizi tu. Buat malu je jadi Melayu kalau takut nak ambik tindakan.

Seeloknya orang macam Si Rafizi tu diberikan pengajaran yang setimpal dengan tindakan yang telah dilakukan supaya dia sedar diri. Bak kata orang zaman sekarang, "Biar dia ada akal sikit!!!"

Malahan tindakan yang dilakukan itu mampu memberikan pengajaran kepada seluruh rakyat Malaysia agar mengetahui siapa sebenarnya puak Pakatan Haprak ni supaya mereka tak tersalah pilih.

Kalau setakat dia mintak maaf sambil mendakwa kononnya dia buat silap dan kemudian pemimpin UMNO memaafkan dia secara terbuka tidak mencukupi. Itu tidak akan menyelesaikan masalah. 

Jangan ulangi kesilapan yang dilakukan oleh pemimpin UMNO terhadap Nurul Izzah yang memaafkan anak kepada Si Ketua Penipu tu tanpa menjejaskan kedudukan dia sebagai Ahli Parlimen.

Sebaiknya, biar pemimpin Pakatan Haprak seperti Si Rafizi tu duduk ditepi longkang sambil menghitung nasib yang menimpa dia kerana kelakuan buruk yang telah dipamerkan. Tak payah la pemimpin UMNO ni nak jadi orang yang 'Suci' sangat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. tu pasal dia suka fitnah...bila kantoi minta maaf...selesai..
    ...tapi kebanyakan rakyat dh percaya &termakan fitnah...
    ....PU akn dtg mmg bn terlungkup....kalau sikap baik hati dgn musuh ni berterusan...
    ....pembangkang teruskan fitnah...hidup rafizi!!!

    BalasPadam
  2. Entah kenapalah sudah terang lobang tahi masih tidak mahu berak. Nanti membusuk di dalam perut berulat dan menanah baru nak cari ubat.
    Jangan fikir pasal maaf pengfitnah dan serkap jarang beliau tetapi kenakan pengajaran yang lebih dasyat dengan menyaman beliau pada kadar kos yang tinggi. Tunjukkan kepada seluruh rakyat Malaysia biar kebenaran berbicara bukan hanya sekadar memberi maaf dan mengulangi skrip yang sama yang tiada kesudahannya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping