Jumaat, Jun 29, 2012


La ish!!! Ramai pulak dah pemimpin dikalangan Pakatan Pembangkang ni yang kantoi dengan huruf 'Ta' ni ye. Ingatkan setakat Si Ketua Penipu tu je.

Rupanya, Si Khalid Gagap tu pun dok tengah serabut dengan salah satu dari tiga huruf 'TA' semalam. Kalau korang belum baca, klik kat sini.

Sememangnya, kejayaan seorang lelaki tu sedikit sebanyak bergantung kepada 'WaniTA' yang menyokong mereka dari belakang. Perkara tu tak dapat dinafikan.

Maka tak salah la kenapa Si Khalid Gagap ni pun boleh jadi serabut disebabkan salah seorang 'WaniTA' yang ada disekeliling dia.

Ada seorang Setiausaha Politik pun tak boleh lansung nak buat kerja. Asyik jadi kritikan dikalangan ahli pulak. Tak pasal - pasal je dia menyusahkan kerja Si Khalid Gagap tu.

Tapi, sebab 'Sayang' punya pasal, nak tak nak kena la Si Khalid Gagap tu berdepan dengan kemarahan ahli PKR dan mempertahankan Si Minah Muka Berminyak tu.

Semua orang tau yang Si Minah Muka Berminyak tu bukan setakat seorang Setiausaha Politik yang biasa. Dia juga merupakan jambatan Khalid dengan Kak Wan Omega.

Kalau nak harapkan Khalid berhubung terus dengan Kak Wan, memang kantoi la dengan puak - puak Assmin. Lagi la naik darah diorang. 

Jadi, sama ada suka atau tidak, Si Khalid Gagap ni terpaksa la guna khidmat Si Minah Muka Berminyak ni demi kepentingan peribadi dia sendiri.

Tapi apa boleh buat. Keputusan untuk memecat Si Minah Muka Berminyak tu sekarang terletak ditangan Exco dan Majlis Mesyuarat Pimpinan Pusat.

Dan, melalui keputusan yang dibuat oleh Exco semalam, Si Minah Muka Berminyak tu katanya perlu dipecat hari ini. 

Perkara tu perlu dilaksanakan segera untuk elakkan spekulasi mengenainya berpanjangan tak tentu arah. Ia juga akan merencatkan agenda mereka di Selangor.

Tinggal lagi, Si Khalid tu sudah tentu tidak akan memecat Si Minah Muka Berminyak tu macam tu sahaja. Takkan la dia bodoh sangat nak buat kerja macam tu.

Sebaliknya, dia akan beri Si Faekah tu 'Cuti Rehat' untuk meredakan keadaan. Kalau dia pecat Si Minah Muka Berminyak tu, malu la dia nanti. Nampak sangat dia bersalah. 

Lagi pun, kita bukan tak tau perangai puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Walaupun diorang dah kantoi berak kat tengah jalan sekali pun, jangan harap la diorang nak mengaku bersalah!!! Biar la diorang tuduh orang lain pun tak pe. Janji diorang Bershit!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping