Selasa, April 28, 2015

Nampak gayanya PAS semakin hari semakin terdesak untuk menjalankan kempen mereka dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ni. Macam - macam diorang buat tak kena belaka.

Jika sebelum ini, kecoh diceritakan dalam laman sosial dan juga dikedai - kedai kopi berhubung isu Si Mat Syabun tu kena halau dari Felda Keratong oleh penyokong - penyokong PAS sendiri.

Begitu jugak dengan Si Mazlan Aliman yang terpaksa bungkus beg dan angkat kaki meninggalkan majlis gara - gara yang tidak dialu - alukan kehadirannya oleh penyokong Felda.

Dek kerana itu yang membuatkan PAS semakin terdesak untuk mencari 'angle' baru bagi meneruskan dakyah pembohongan mereka kepada rakyat didalam kawasan Parlimen Rompin.

Dah la sebelum ini isu mengenai Felda pun diorang kantoi apabila bawak seorang tokoh Penghasut yang didapati telah pecah amanah dan dah Kantoi Rembat duit KPF sebanyak RM 30juta.

Kemudian timbul pulak isu Calon PAS memperlekehkan ibu bapa dikalangan warga Felda yang didakwa mengabaikan pendidikan anak - anak sehingga menyebabkan mereka suka melepak.

Sekarang, PAS terdesak nak jemput pulak Tun Mahathir untuk berkongsi pentas ceramah dengan diorang dengan harapan ianya dapat mengubah persepsi rakyat terhadap pentadbiran Kerajaan.

Dakwa Si Salahuddin Ayob a.k.a Din Pudu, jemputan tu dibuat kerana sebelum ini Tun Mahathir turun padang membicarakan isu - isu yang berkaitan dengan pentadbiran Kerajaan.

Nampak sangat la yang Si Din Pudu ni jenis manusia yang MUNAFIK. Sebelum ini, sewaktu mengumumkan nama Calon PAS tu di Rompin, bukan main lagi dia kutuk Tun Mahathir secara terbuka.


Malah dia siap melabelkan pulak Tun Mahathir tu sebagai seorang Pujangga Tua. Sekarang dia pulak yang terhegeh - hegeh nak mengajak Tun untuk turut serta berkempen bagi pihak dia.

Tambah MUNAFIK sifat Si Din Pudu tu ialah apabila dia hanya melihat kenyataan yang dibuat oleh Tun terhadap kepincangan Kerajaan je. Tapi bila Tun sebut pasal Hudud yang dipergunakan oleh PAS, dia diam pulak.

Hakikatnya, Tun Mahathir kata PAS ni hanya mempergunakan Islam untuk kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata. Bukannya diorang betul - betul nak tegakkan Islam di Malaysia ni. 

Lagi pun, Tun dah kata, dia bagi komen terhadap kepincangan Kerajaan bukan sebab dia sokong PAS atau pun puak - puak Pakatan Haramjadah tu!!! Jadi, tak payah la Si Din Pudu tu nak buat muka tak malu dan tunjuk sangat sifat MUNAFIK dia depan orang ramai!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping